петак, 23. март 2012.

Једини сељак чије имање политичари нису посетили у кампањи!




  Сељак Јован Николић из Ужичког села Рибашевина једини је сељак у Србији чију шталу политичари нису посетили и сликали се у њој од почетка изборне кампање. Овај иначе успешни пољопривредник не зна због чега се то десило и каже да се због свега тога осећа јако непријатно. 
 „Као и увек спремио сам се за кампању, очистио штале, истимарио говеда да кад дође телевизија све буде под конац.“, почиње своју причу Николић.  „Извадио сам ракију коју традиционално точим само за време кампање. Спремио сам и и своју изјаву уколико буде потребно да кажем нешто за телевизију, Али политичари никако да дођу, ни републички ни ови локални. А раније су сви долазили и позиција и опозиција, мислим да сам их увек лепо примао, онако домаћински. Нисам их ничим наљутио, колико знам. Тачно је да нисам члан ниједне партије али то им раније није сметало, долазили су,  уђу у шталу, сликају се са кравама, обећају да ће поправити стање у пољопривреди, знате већ како то иде. Не знам да се не плаше да ћу да их критикујем што ништа нису урадили за пољопривреднике. Стварно не бих то урадио, ја волим кад дођу, да их људски дочекам.“
  „Кућа ми јесте мало забачена, али били су код свих у селу и код Радоја који је по мени још даље. Обиђоше цело село, само мене нико да посети. Мало ми постаје и непријатно, постао сам и мета подсмеха у кафани. Некако ме и краве тужно  гледају, као да хоће да кажу „Хоћемо и ми да нам дође председник, да нас помази, хоћемо и ми на телевизију!“  Не знам шта је проблем, мада тешим се, има још до избора можда ме ипак обиђу. Искрено, највише бих волео да дође председник, код Радоја је већ био, очи ми извади у кафани.“ завршава своју исповест Николић!
Овим поводом смо позвали партијске канцеларије како би чули њихову верзију приче. Реакција је била јако позитивна, већина партијских функционера је прво била зачуђена када је чула за овај случај, али су одмах додали да ће та грешка бити одмах исправљена и да ће Јована у најкраћем  року посетити највиша партијска делегација.
Један од високих функционера ДС-а нам је овим поводом рекао:
 „Ниједна штала неће бити заобиђена за време кампање, ниједна крава не сме бити запостављена.Ово је кампања од које зависи наш пут у Европу и нећемо се либити да угазимо у балегу у својим скупим ципелама како би показали нашу вољу да истрајемо на том путу“  

Популарни постови