субота, 1. децембар 2012.

Мр. Гоод архива: Срби гледају “Соулфуд” за доручак, ручак и вечеру....

Туристичка Организација Србије снимила је нову рекламу за Србију под називом „Соулфуд“ или „Храна за душу“, која је напречац освојила домаћу, иначе врло критички настројену публику. Рекламни спот Србију посматра из угла хране која је специфична за одређени регион наше земље. Тако можемо да видимо прекрасне крајолике источне Србије кроз причу о вину, западне Србије кроз причу о кајмаку и малинама или Сјенице, Златара и Старе планине кроз призоре справљања сира.
  Како каже Миле Илић потпарол ТОС, акценат рекламе је стављен на храну јер је то нешто по чему је Србија препознатљива у свету. Кроз исту причу представљене су и природне лепоте Србије.
 “ Циљ кампање је и да се нашим грађанима олакша ово тешко време кризе. Кад већ нису у прилици да ову храну гледају на свом столу могу да је гледају на интернету. Многи су заборавили како изгледа пршута, месо, кајмак..., наша кампања им помаже да опет уживају у погледу на ове намирнице. Такође грађани могу да уживају гледајући предивне пределе Србије, и тако на моменат забораве да исте не могу да обиђу. Ова кампања се уклапа у напоре владе која се на све начине труди да нам путем телевизије, интернета и осталих медија пружи све оне  садржаје које иначе себи не можемо  да приуштимо.”
 “Планирамо још једну сличну кампању у којој ћемо приказати где су све путовали наши министри и посланици, какву су они храну јели,како би грађанима у ова тешка времена понудили адекватну замену за реалан живот. У промотивном споту који је у плану грађани ће моћи да уживају у снимцима екслузивних светских летовалишта, врхунских хотела , да виде како изгледа понуда у њиховим ресторанима. Тако ће сви у Србији моћи да обиђу екслузивне светске дестинације и задовоље своје потребе за путовањем и храном.”, најављује Илић будуће потезе ТОС.
 Спот "Храна за душу" је већ постао један од најгледанијих на интернету, што показује да су аутори успели у својој намери, да је кампања постигла свој циљ сведочи  и овај  коментар анонимног  гледаоца који је написао:
  “Гледам га за доручак ручак и вечеру, жена ми је на дијети па гледа само два пута дневно, а деца к'о деца, чим огладне....”

Спот можете видети овде: Храна за душу

Популарни постови