среда, 5. децембар 2012.

Момак који не може да нађе посао осећа се „баш без везе“!



Географски факултет
Борко Аћимовић, дипломирани професор географије, већ годинама, не може да нађе посао у струци и каже да се због тога осећа баш без везе.  Иако је факултет завршио у року, са просечном оценом 8,5 за овог младића нема места у нашем образовном систему.
-На факултету сам заиста вредно учио како бих га што пре завршио.- почиње Борко своју исповест.- Стварно сам био амбициозан, једва сам чекао да почнем да радим и својим ученицима пренесем љубав према географији, а  данас ми све то изгледа као бачено време. Годинама тражим посао али никакве вајде. Конкурисао сам у неколико школа, али сам увек одбијен. Неке колеге, за које  ми се чини да су били доста лошији студенти од мене, су  већ запослене и увелико граде каријеру. Искрено, све ово ме депримира, осећам се стварно без везе!
Борко додаје да су га неки пријатељи саветовали да се учлани у неку партију, али да не види смисао таквог предлога. Каже да не зна какве везе имају партијска припадност и радно место у државној служби, поготову у школи, мисли да су та времена су давно прошла.
Психолог Миланка Петровић сматра да је ово честа појава у Србији.- Млади су све више утучени, депресивни, Борко је само један од њих. Углавном је и узрок исти, недостатак посла. Интересантно је да сви кажу да се због тога осећају "без везе", то  је изгледа постала  узречица читаве једне генерације. Најважније је да такви људи пронаћу снагу у себи, да пронађу праву везу са светом и после тога ће све бити лакше.

Популарни постови