четвртак, 7. јун 2012.

Reklamna kampanja za crnogorsko primorje :“Šta je Srbin bez ligeštula i suncobrana u Budvi?“


„Svaki Srbin koji drži do sebe ima ligeštul i suncobran u Budvi! Srbi su ostali ljudi od ukusa koji dolaze samo na najskuplje plaže u Crnoj Gori!“, ovako crnogorska turistička agencija reklamira ponudu na crnogorskom primorju.
Sve je spremno za doček srpskih turista!

U svom oglasu ova agencija ljudima od ukusa tj. Srbima nudi odličnu lokaciju za ligeštul i suncobran po vrlo povoljnim cenama. U želji da privuku srpske turiste ova agencija nudi sve, od starih do najnovijih modela ligeštula i suncobrana,zatim apartmane  sa i bez vode, neljubazne i malo manje neljubazne konobare, sve u svemu nudi bogatu ponudu za najširu klijentelu.
Ligeštuli i suncobrani se srpskim klijentima nude na različitim lokacijama, između pijanih Rusa, pored još pijanijih Rusa ili čak pored skroz pijanih debelih Ruskinja, a sve to po najpovoljnijoj ceni, 20 evra po komadu bez obzira na lokaciju i model.
U Crnoj Gori očakuju da će ovako bogata i raznovrsna ponuda privući srpske klijente koji su poznati po tome da vole dobro da potroše i koji ligeštul na budvanskoj plaži smatraju svojevrsnim statusnim simbolom. Ova kampanja svojom ciljnom  grupom smatra uspešne Srbe,a najviše one koji nemaju vremena da odu na more negde dalje od Crne Gore!
Pošto letnja sezona uskoro počinje uskoro se očekuje i promotivna kampanja pod nazivom „Šta je za srpskog turistu 20 evra za crnogorskog saobračajca!“

Популарни постови