среда, 6. март 2013.

Културо, еве ме!

Ниш, 06.03.2013.(Мр. Гоод)-Саветник за културу председника Србије Радослав Лале Павловић објавио је намеру да унајми најпознатијег светског археолога Др. Хенрија Валтона "Индијану" Џонса, Јр. који ће дефинитивно потврдити да су Астерикс и Обеликс били утемељивачи античког Ниша на основу превода забележеног на камену пронадјеном у Сићевачкој клисури а на којој по експертизи тима стручњака из Музеја револуције у Гаџином Хану је забележен следећи дијалог...

-А бе Обеликсе бре, да ми не беше рекнул Дрматорикс да си болан, могаја си да умреш, ја не би знаја.Е, па, немој тако, немој да се куташ од племе, к'ко маче под асурку. К'кав да сам - ја сам ти приател. О, о, бошке! Што ти је, од к'кво си болан ?
-А бе Астериксо мој...Од м'лко, рекох му, упал сам у буре са м'лко . Има ги млого су афлатоксин.
- Тој је ништо, нес'м знаја да померим грницу на афлатоксин на 0,5, па с'лте јед'н пут да мош слободно да се непиеш- к'ко с руку да си смакнуја џериму. Но идемо в Сингидунум код друид на пољноземство Панорамикс Кнезевициус да искапиеш едну чашу на чаробно м'лко , ће повратиш снагу очас бе...

Дарко Крчмар

Популарни постови