петак, 8. март 2013.

Дупли хонорар за Чипендејлс због присуства Марине Туцаковић



-Чланови плесачке групе Чипендејлс су награђени дуплим хонораром за свој наступ у Дому Синдиката, али не зато што су, објективно, одушевили присутне даме већ због чињенице да су успели да изведу свој програм упркос чињеници да је у првом реду седела лично  Марина Туцаковић. Маринино присуство толико је шокирало плесаче да су чак и уметци које носе у свом вешу како би симулирали ерекцију изгубили своју чврстину. После преговора са организатором и обећања да ће им хонорар бити дуплиран они су ипак изашли на бину и одрадили своју тачку.
-Ово нам се ниикад није десило, језа ме хвата само кад се сетим. Невероватан осећај, сви смо изгубили жељу за плесом и скидањем кад смо видели ту госпођу у првом реду. Сав сам се стиснуо, убацио сам силиконски уметак у веш како бих покушао да симулирам ерекцију, али и он се скупио. Нисам знао ни да је то физички могуће.- кратко је рекао један од чланова Чипендејлса док је трчао из Дома Синдиката. 
 Марина Туцаковић тврди да је увек деловала провокативно на мушкарце па не види ништа чудно у реакцији Чипендејлса. Додала је да је на наступ дошла чисто пословно. -После последњег успеха који је имао мој текст за песму Евровизије у извођењу чувеног уметника Бракуса, а који је на Ју-тјубу за три дана погледало преко 100.000 људи, одлучила сам да искористим своју тренутну популарност и мало експериментишем у својим текстовима. На наступу Чипедејлса сам тражила инспирацију мислим да ту има још места за побољшање, а све у духу мојих стихова "Пробала бих свашта... и можда још нешто".

Радован Вишковић
Бојан Савић
 

Популарни постови