недеља, 1. април 2012.

Србин добитник на америчком Лото-у!


 Њујорк- У САД је заблежен рекордан добитак у игри на срећу Лото, у износу од 640 милиона долара јавила је америчка телевизија МСБНЦ. Овај добитак поделиће три срећна добитника, а како ексклузивно сазнајемо један од добитника је Б.А. Србин који живи у Америци.
Б. А. чији родитељи живе у Америци од 70-их година прошлог века и који је рођен у САД није крио своје одушевљење овим добитком :
„Фантастично, то је најмање што могу да кажем, ова вест ме је затекла на хиподрому где сам имао изузетно лош дан. Још увек сам у шоку па не могу рећи како ћу уложити добијени новац. Оно што ме испуњава поносом у овом моменту је чињеница да је један Србин успео да оствари овакав успех. Србијо, волим те!“ ,у даху говори Б.А.
 Б.А. иначе радник обезбеђења у локалној дискотеци, је увек био везан за своју матицу, па тако често посећује српске клубове у Америци. Како кажу његови пријатељи Б.А. је успео да испуни свој Амерички сан и показао да Срби свуда у свету могу бити успешни.
Ова вест је муњевито прострујала кроз Србију па су се огласили и највиши државни функционери.
Председник Борис Тадић честитао је Б.А. на добитку, изразивши задовољство што је од толико људи један Србин успео да добије премију. Такође Тадић је честитао осталој двојици добитника и позвао их све да овако зарађен новац уложе у Србију.
Сам Б.А. је одушевљен оваквом идејом и како каже једва чека да подигне новац и дође у Србију.
  „Председникова идеја је одлична, једва чекам да дођем у Србију и уложим новац у неки посао. Чуо сам за владине мере подстицаја па се надам да ћу уз субвенције од 10 000 евра по радном месту направити добар бизнис план и покренути неки исплатив посао. Такође, ступићу у контакт са осталим добитницима и покушати да их убедим да дођу у Србију како би и они уложили свој новац у нашу земљу. Пратим предизборне активности и колико видим у наредном периоду нас очекује одличан период за инвестиције па би било штета пропустити такву прилику“
Ми се такође придружујемо честиткама и желимо Б.А. да зарађени новац уложи и потроши на прави начин.
  

Популарни постови