четвртак, 24. мај 2012.

Председништво Србије повлачи гив ми фајв ( give me five) из употребе!



 После пораза на председничким изборима и његовог сада дефинитивног одласка са Андрићевог венца Борис Тадић ће  добити велику почаст од запослених у Председништву. Наиме, запослени у Председништву, међу које спадају и његови некадашњи саветници једногласно су одлучили да повуку потез гив ми фајв (баци петицу) из званичне употребе. Ниједан будући председник неће употребљавати овај потез чиме ће Тадићево име  вечито остати забележено у историји Председништва.
                                                  Могући изглед скулптуре
  Запослени су на овај потез одлучили како би одали почаст бившем председнику, који је како кажу за време своја два мандата много задужио запослене, њихову родбину и пријатеље.
 „Док је био председник Тадић је учинио много за нас, оставио је неизбрисив траг у нашим животима и ово је најмање што можемо учинити за њега. У плану је израда скулптуре  на којој ће бити Тадићеве шаке, у положају у ком сам себи баца гив ми фајв, која ће бити постављена испред председништва Србије. Тадић је остао запамћен по том потезу и било би, у најмању руку, светогрђе ако би га неки будући председник користио.“ ,каже један од запослених у председништву.
Ово није први пут да запослени повуку овакав потез. Познато је да је после одласка Слободана Милошевића са места председника из употребе повучена његова реченица „Убијте Вука Драшковића!“


Популарни постови