„Svaki
Srbin koji drži do sebe ima ligeštul i suncobran u Budvi! Srbi su ostali ljudi
od ukusa koji dolaze samo na najskuplje plaže u Crnoj Gori!“, ovako crnogorska
turistička agencija reklamira ponudu na crnogorskom primorju.
![]() |
Sve je spremno za doček srpskih turista! |
U svom
oglasu ova agencija ljudima od ukusa tj. Srbima nudi odličnu lokaciju za
ligeštul i suncobran po vrlo povoljnim cenama. U želji da privuku srpske
turiste ova agencija nudi sve, od starih do najnovijih modela ligeštula i
suncobrana,zatim apartmane sa i bez
vode, neljubazne i malo manje neljubazne konobare, sve u svemu nudi bogatu
ponudu za najširu klijentelu.
Ligeštuli
i suncobrani se srpskim klijentima nude na različitim lokacijama, između
pijanih Rusa, pored još pijanijih Rusa ili čak pored skroz pijanih debelih
Ruskinja, a sve to po najpovoljnijoj ceni, 20 evra po komadu bez obzira na lokaciju
i model.
U
Crnoj Gori očakuju da će ovako bogata i raznovrsna ponuda privući srpske
klijente koji su poznati po tome da vole dobro da potroše i koji ligeštul na
budvanskoj plaži smatraju svojevrsnim statusnim simbolom. Ova kampanja svojom
ciljnom grupom smatra uspešne Srbe,a
najviše one koji nemaju vremena da odu na more negde dalje od Crne Gore!
Pošto
letnja sezona uskoro počinje uskoro se očekuje i promotivna kampanja pod
nazivom „Šta je za srpskog turistu 20 evra za crnogorskog saobračajca!“