четвртак, 30. август 2012.

Погодио дивљу свињу, мислио од ње да је комшија

Невино страдала дивља свиња.

Бранислав Весовић из златиборског места Чајетина, у припитом стању, синоћ око 23 часа је грешком упуцао дивљу свињу мислећи да је у питању његов комшија Ђорђе Жиловић . Жиловић и Весовић су већ годинама у спору око имовинско правних односа ,баш око те шуме у којој је страдала несрећна свиња.Главни разлог за ову грешку је смањена видљивост у вечерњим сатима и Весовићево  прилично алкохолисано стање.
-Чуо сам да нешто пролази кроз шуму и помислио да је у питању Ђорђе. Он се у то време обично враћа из кафане. Хитро сам узео пушку, нациљао и опалио.Одмах сам видео да сам погодио мету.-прича Бранислав. – Можете замислити моју тугу и разочарење када сам видео да се не ради о Ђорђу већ о дивљој свињи. Још увек је била жива и одмах сам позвао ветеринара, али нисмо успели да је спасимо.
Бранислав се одмах пријавио полицији, изведен је пред истражног судију, и биће му написана пријава за недозвољену употребу оружја и изазивање опште опасности. Судија је Весовића пустио да се брани са слободе јер не постоји опасност да ће утицати на сведоке, а свиња је ионако мртва па не постоји начин да на неки начин угрози њену безбедност. У својој изјави он је потпуно прихватио кривицу и изразио спремност да сарађује са државним органима и изразио дубоко жаљење због убиства дивље свиње.Весовићу су као олакшавајуће околности узете чињенице да раније није осуђиван, да није имао намеру да убије свињу, као и чињеница да су алкохол и смањена видљивост утицали на његово расуђивање.

Популарни постови