понедељак, 21. јануар 2013.

Српска посла


Српска посла-кад нико не гледа своја посла.


Српска посла-кад нигде нема посла.


Ниједан ратни профитер није џаба ратовао.


Прате ме тамбураши и њима сам дужан.


Види оног југоносталгичара- брадати усташа са фесом на глави.


Послали смо Европи одлучну поруку да не одустајемо од Косова, али је дотични корисник тренутно недоступан.


Када уведемо полицијски час видећемо колико је сати.


Ако су Хрвати пореклом из Ирана, Срби мора да су из Ирака.


Ја сам стари перверзњак, гледам порниће из 70-их.


Кад су видели да носимо рањенике дочекали су нас сољу, хлеба није било.


Инквизиција се ложила на Ђордана Бруна.


Савет националних мањина прихватио је предлог о заштити права српске заједнице.


Док сам ја рмбачио ни моја жена није седела скрштених ногу.


Горан Мракић


Популарни постови