-У
Србији је забележен нови пораст евроскептицизма а агенције које прате рад
медија утврдиле су да је Европска унија јуче поменута само 14 256 пута у
информативним емисијама телевизија са националном фреквенцијом. Овај резултат је за 1% мањи него у истом периоду прошле године, а аналитичари то тумаче
кризом у унији као и њеним ставом око Косова.
-Наша
агенција је мерила број помињања појмова као што су Европска унија, европски
пут, затим европски стандарди, евроинтеграције и слично и резултати показују да
је евроентузијазам у приличном опадању јер је јуче забалежено само око 14
хиљада помињања ових појмова у информативим емисијама. То је пад за око 1% у односу на исти дан прошле године .Овај број варира али наши резултати
недвосмислено показују да се ради о тренду који траје већ неко време.-објашњава Ђорђе Јовановић из Стратеџик Маркетинга.
Народни посланик Миљенко Дерета сматра да је стање алармантно и да ови резултати само показују да Србија одустаје од свог европског пута. Док Дерета кривце види у владајућој гарнитури, аналитичар Борисав Аћимовић мисли да ови резултати нису забрињавајући и да ће се ЕУ опет често помињати у информативним емисијама.
Народни посланик Миљенко Дерета сматра да је стање алармантно и да ови резултати само показују да Србија одустаје од свог европског пута. Док Дерета кривце види у владајућој гарнитури, аналитичар Борисав Аћимовић мисли да ови резултати нису забрињавајући и да ће се ЕУ опет често помињати у информативним емисијама.
-ЕУ је
у кризи и наши грађани то виде. Са изласком из кризе рашће и евроентузијазам и
ЕУ ће се све чешће помињати о медијима па ће наши грађани моћи да уживају у
причама колико је тамо лепо. Не бринем за будућност европске идеје у Србији, уз
овакве политичаре имаћемо доста времена да слушамо о њој- каже Аћимовић.