недеља, 17. фебруар 2013.

Нови пад евроентузијазма, у информативним емисијама Европска унија поменута само 14 хиљада пута



-У Србији је забележен нови пораст евроскептицизма а агенције које прате рад медија утврдиле су да је  Европска унија јуче поменута само 14 256 пута у информативним емисијама телевизија  са националном фреквенцијом. Овај резултат је за 1% мањи него у истом периоду прошле године, а аналитичари то тумаче кризом у  унији као и њеним ставом око Косова.
-Наша агенција је мерила број помињања појмова као што су Европска унија, европски пут, затим европски стандарди, евроинтеграције и слично и резултати показују да је евроентузијазам у приличном опадању јер је јуче забалежено само око 14 хиљада помињања ових појмова у информативим емисијама. То је пад за око 1% у односу на исти дан прошле године .Овај број варира али наши резултати недвосмислено показују да се ради о тренду који траје већ неко време.-објашњава Ђорђе Јовановић из Стратеџик Маркетинга.
Народни посланик Миљенко Дерета сматра да је стање алармантно и да ови резултати само показују да Србија одустаје од свог европског пута. Док Дерета кривце види у владајућој гарнитури, аналитичар Борисав Аћимовић мисли да ови резултати нису забрињавајући и да ће се ЕУ опет често помињати у информативним емисијама.
-ЕУ је у кризи и наши грађани то виде. Са изласком из кризе рашће и евроентузијазам и ЕУ ће се све чешће помињати о медијима па ће наши грађани моћи да уживају у причама колико је тамо лепо. Не бринем за будућност европске идеје у Србији, уз овакве политичаре имаћемо доста времена да слушамо о њој- каже Аћимовић.

Популарни постови