среда, 12. септембар 2012.

ШОКАНТНО ПРИЗНАЊЕ ДЕФАНЗИВЦА МУШВЕТА, АЛЕКСАНДРА БОГДАНОВИЋА

Богдановићу миран сан важнији од пара!

ПОНУДИЛИ СУ МИ МИТО, АЛИ САМ ОДБИО

Новопридошли штопер екипе Мушвета, Богдановић Дијего Александар Ћуфи, шокирао је домаћу јавност признавши да му је, током претходне сезоне, док је у Премијер лиги Чајетине наступао за екипу Центар Ситија, понуђен мито за намештање првенствене утакмице против Младости из Гајева.

Наиме, ради се о дуелу 23. кола, који је одигран 28. маја текуће године, на стадиону “ЗДК Арена” у центру Чајетине. Сити је дочекао екипу Младости, а према речима Богдановића, који је у то време бранио боје домаће екипе, непосредно пред почетак меча, сазнао је да би утакмица могла бити намештена, и штавише, да би он могао бити један од умешаних.
- Загревали смо се у клубу "Казабланка", када ми је пришао саиграч, Урош Кнежевић, закачио ме лактом, намигнуо и показао главом надоле. У почетку сам помислио да жели да ми покаже слике неке голе женске на мобилном телефону, али сам онда схватио да је истина потпуно другачија. У руци му је био чек на којем је била исписана невероватна сума! Рекао ми је да ћу и ја добити исти износ уколико на утакмици “не будем превише запињао”, како је он рекао. Прецизније, од нас је тражено да изгубимо! Пазите, радило се о невероватним парама. Примера ради, Урош је за ту лову коју је добио, купио две конзерве псеће хране за свог Шицуа, два кила “Чар на дар” пахуљица, сок и паковање карата, да игра таблића са породицом. Али, без обзира на чињеницу да се радило о великим парама, одбио сам ову понуду са гнушањем. Па, нисам ја, бре, неки квази-фудбалер који се продаје, ја увек играм максимално ангажовано, увек дајем све од себе- изјавио је популарни Ћуфи.
И ту утакмицу одиграо је максимално ангажовано- постигао је аутогол и добио црвени картон у првом полувремену, а утакмица је завршена победом Младости од 7-0. Нама остаје да се питамо - шта би тек било да је прихватио да намести утакмицу?!

Иван Јанковић

Популарни постови