петак, 7. септембар 2012.

Ухапшен осумњичени за изазивање промаје у градском превозу


 Изазивач промаје, коначно долијао !
Ефикасном акцијом полицијских органа јутрос је ухапшен Борисав Аћимовић из Београда који је осумњичен за изазивање промаје у градском аутобусу. Аћимовић је лишен слободе после интезивне потраге која је трајала више од два месеца.Ухапшени је предат истражном судији и одређен му је притвор у трајању од 48 сати.
-У овом моменту можемо да потврдимо да је ухапшен осумњичени за изазивање промаје у градском превозу. Он је оптужен да је 22.јуна. ове године у поподневним часовима намерно изазвао промају у аутобусу који саобраћа на линији 23. чиме је угрозио здравље и безбедност више путника. Овим истрага није завршена јер постоје индиције да је Аћимовић део веће, организоване групе која месецима терорише град изазивањем промаје у градском превозу и местима јавног окупљања. Мета ове организоване групе поред возила градског превоза били су и неки домови пензионера.- саопштио је Неђељко Свркота, инспектор београдског СУП-а.
Аћимовићеве жртве су са олакшањем дочекале ову вест.
-Било је и време да тај монструм  буде ухапшен.-каже Славко Бован, пензионер из Београда.- Још увек ми се јављају слике тог ужасног поподнева. Враћао сам се са пијаца, седео у аутобусу, а онда је одједном почело да дува са свих страна. Било је језиво, свуда око мене унезверена, уплашена лица сапутника.Покушао сам да устанем али сам осетио бол у пределу левог кука. Схватио сам да ме је промаја ту погодила.Само захваљујући храбрости и присебности једног момка који је устао и затворио прозор последице нису биле још горе.
Да ли је Аћимовић деловао сам или је припадник неке веће, организоване групе откриће истрага. Полиција оставља могућност да је он у садејству са сучесницима одгворан и за "Промају века", догађај који је шокирао јавност. Тада су непознати починиоци оставили отворене прозоре на конгресу ПУПС-а, што многи тумаче као покушај атентата на њиховог председника Јована Кркобабића.


Популарни постови