недеља, 2. јун 2013.

Хрвати жале што нису остали у заједничкој држави јер би сада славили титулу европског првака заједно са навијачима Црвене Звезде



Цела Хрватска, 02.06.2013.(Мр. Гоод) - Финале ватерполо Лиге шампиона привукло је велику пажњу у суседној Хрватској, а победа Црвене Звезде подсетила је њене грађане  на заједничку државу и многима од њих пробудила жал што се Југославија распала јер би сада и они могли да славе титулу европског првака.  Ватерполо је врло популаран спорт у Хрватској  и не чуди чињеница да је већина његових љубитеља гледала финале евролиге и уживала у врхунској представи Звездиних играча.
-Одлична утакмица, двије врло јаке момчади. Звезда је зслужено побједила, а најјачи дојам на мене је оставила београдска публика која је све време навијала и на крају бурно прославила побједу свог тима. У оваквим моментима стварно жалим због распада бивше државе јер да смо остали скупа и ми у Хрватској би могли прославит наслов еуропског првака заједно са вама-са благом сетом прича Иво Загорац из Ријеке.
Слично расположење је владало и у другим хрватским градовима. Највише пажње меч је ипак привукао у Дубровнику, граду који се може подичити  пребогатом ватерполо традицијом.
- Цијела обитељ је посматрала меч и одиста смо уживал у њем. Неизвјесна и тврда утакмица, али су Звездини дечки издржали до краја и заслужено освојили наслов првака. Било је липо глидат српске навијаче како се веселе после утакмице. Чуо сам и да је било лудо  по цилом Београду. Хтио сам и ја тако да запивам, да се радујем са њима. У једном моменту сам отворил прозор и хтио викат "Шампиони, шампиони!", али сам схватил да би то било ипак мало глупо.Да смо остали заједно славили би и ми у Дубровнику, каква би то фешта била! Ипак, нема више старе, добре Југе, па  није ред да ми Хрвати славимо наслов еуропског првака. Овако смо  могли само гледат како се Срби веселе -искрено је признао Јосип Комадина, угоститељ из Дубровника.

Популарни постови