недеља, 22. јул 2012.

Због јаког сунца соларни јоги се угојио 7 килограма


Соларна јога или сангејзинг све је популарнија у Србији. Ова древна вештина пореклом из Индије у чијој основи је гледање у Сунце, како кажу, помаже оздрављењу организма, а после неког времена они који је практикују почињу да живе без воде и хране. Иако има много скепсе око ове методе сангејзери са којима смо разговарали не доводе у питање њену ефикасност и топло је препоручују свима.
"Сангејзери на ручку"
Техника сангејзинга подразумева гледање у Сунце и уземљење тј сједињавање две енергије, Сунца и земље. За  време гледања у Сунце мајстори ове вештине се хране његовом енергијом „Божијом маном“, па им обична храна није потребна.
Врућине које су у претходном периоду захватиле Србију, донеле су грађанима доста проблема и непријатности од којих нису биле поштеђени ни соларнији јогији. Многи од њих су услед јаког сунца добили на килажи и вероватно ће морати да примењују дијету тј. да гледање у Сунце у наредном периоду смање на најмању могућу меру.
Александар Весић соларни јоги из златиборског места Чајетина и сам је изненађен чињеницом да се у претходном периоду угојио  чак седам килограма
„Соларном јогом се бавим већ две године и њени ефекти су чудотворни, прво сам стекао духовни мир, а касније сам полако почео да се ослобађам класичне хране. Сваки дан сам се хранио Сунчевом енергијом и потреба за јелом је нестала. Све је било у реду до последњег врелог таласа, наставио сам са третманима, али схватио сам да се гојим. За 20 дана сам се угојио читавих седам килограма. Нигде у литератури и у контакту са мојим учитељима нисам чуо за такав случај, заиста нисам знао да соларна јога може имати такав утицај.“
Иако је више људи у Србији задесио исти случај неки од најистакнутијих учитеља соларне јоге тврде да то уопште није тачно и да соларна јога апсолутно не доводи до таквог ефекта.
„Уколико се правилно примењује соларна јога нема никакве негативне ефекте“ тврди Борисав Аћимовић најпознатији српски инструктор сангејзинга.
„У овом случају се вероватно ради о нестручности, човек који се угојио се или није добро уземљио или се просто преједао сунчевом енергијом и зато се угојио“ закључује Аћимовић

Популарни постови