понедељак, 30. јул 2012.

Девојка оставила дечка јер је оставио лош утисак на Фејсу!


 Гордана Владић студент Шумарског факултета у Београду доживела је непријатно изненађење када је после неколико излазака коначно на Фејсбуку видела профил дечка који јој се пре тога јако допао.
Гордана и Радован су се упознали на рођендану њене колегинице, где је Радован оставио више него добар утисак.Био је јако комуникативан, забаван, умео је да слуша друге, а уз то је и јако згодан. Његов позив  да изађу заједно је оберучке прихватила.  Биоскоп, после тога пиће у граду, шетња Клаемегданом, пали су и први пољупци...излазак је био фантастичан.
 -Први сусрети су били као из бајке, дечко је стварно оставио одличан утисак. Образован, духовит, романтичан, али чврсто на земљи. Мислила сам да је време да пређемо на виши ниво па сам му послала захтев за пријатељство на Фејсбуку. Наравно, прихватио је и тад је дошло до тоталног разочарења.
Профил му је био јако сиромашан, само неколико слика, неколико спотова са  Ју Тјуб-а, ниједан смешан клип или нешто слично. Иако ми је причао о својим путовањима нигде није било слика са њих. Одмах сам приметила да слабо коментарише туђе постове, никад није написао коментар о некој вести. Бар да је пљувао Карлеушу или причао о политици, било шта слично.
Покушала сам да причам са њим о томе, али он ми је рекао да воли реалан живот, да не проводи много времена на фејсу јер је то губљење времена. То је ипак било превише, раскинула сам са њим, искрено мало сам се и уплашила, ипак такво понашање није нормално, можда је неки манијак разочарана је Гордана.

Популарни постови