недеља, 5. август 2012.

Јоргованка Табаковић пријатно изненађена кандидатуром за гувернера


Јоргованка Табаковић не крије своје изненађење!
Председник Србије Томислав Николић резрешио је дилеме око тога ко ће бити нови гувернер Народне банке Србије предложивши Јоргованку Табаковић на ту дужност. Очекује се да њен избор буде озваничен у Скупштини Србије већ у понедељак. Док будете  читали ову вест Јоргованка Табаковић ће можда већ бити нови гувернер НБС, и тако заменити Дејана Шошкића који је пре неколико дана поднео оставку на ту функцију.
Ова вест је затекла Јоргованку Табаковић у њеном стану на Новом Београду и немало је изненадила.
„Заиста сам пријатно изненађена. Председник Николић ми је учинио велику част. Сат времена пре објављивања моје кандидатуре ме је назвао и понудио место гувернера. Била сам више него затечена, помислила сам :“Зашто баш ја, чиме сам то заслужила? Па како ћу, да ли ћу умети?“ Није то лако, седите кући, гледате ТВ и у једном моменту "Пуф!", сад сте гувернер. Бар да су ме мало припремили. Председник је и поред моје збуњености био јако упоран и на крају сам пристала.“
Јоргованка Табаковић тврди да заиста не зна због чега је Председник Николић изабрао баш њу, али да ће се трудити да оправда његова очекивања.
„Искрено, стварно не знам зашто је избор пао баш на мене. Нико то раније није помињао. Стварно не знам којим сам то људским и стручним квалитетима заслужила ову позицију. Ништа што сам радила у каријери ме не препоручује за место гувернера.Уосталом, у кампањи смо се залагали за департизацију, залагали смо се за то да стручњаци заузму одговорне положаје у држави.Зато је изненађење било још веће и пријатније. Председник Николић је сигурно добро промислио пре него што је донео овакву одлуку и не би било поштено да је одбијем.“, додаје Табаковић.
Председник Николић је кратко изјавио да је и он био изненађен кад је изабран на место Председника Србије и да не види ништа чудно у томе што је будућу гувернерку благо шокирао својим предлогом.
„ Своју одлуку сам држао у тајности јер сам хтео да изненадим Јоргованку. Због обавеза  сам пропустио њен прошли рођендан, ни поклон јој нисам купио, морао сам некако да се искупим!“ кратко је прокоментарисао Николић своју одлуку.

Популарни постови