понедељак, 20. август 2012.

Прљаве чарапе се саме створиле у корпи за веш.


Необичан случај десио се ових дана у стана Борка Аћимовића студента 3 године Шумарског фукалтета. Прљаве чарапе  које је Борко, по  обичају оставио на сред собе, некако су се нашле у корпи  за прљав веш.
Боркова девојка, Милена се понадала  да је Борко сам убацио чарапе у корпу али после анализе случаја схватила је да се ипак десило нешто изузетно што се граничи са паранормалним.
„Две године смо у вези, доста времена проводимо заједно, увек сам чистила за њим. Скупљала прљав веш убацивала га у машину, празнила пиксле, бацала празне кутије цигарета и просто више нисам могла. Помислила сам да је кривица у мени, да треба да га пустим  и да ће сам схватити где греши. Неколико дана нисам ништа пипала у стану, очекивала сам да ће он приметити нагомилане судове, чарапе на поду, гаће на шпорету, али он просто није реаговао. Отишла сам до свог стана са идејом да ће кад остане сам приметити у каквом свињцу живи. Данас после факса сам свратила код њега и пријатно се изненадила, иако су судови и даље били прљави, два пара прљавих чарапа која су остала у соби сам нашла у корпи за веш. Коначно, помислила сам, почео је да примећује такве ствари. Када сам му то рекла и похвалила га, само ме бледо погледао и питао о каквим чарапама причам. На моје инсистирање да су чарапе у корпи за веш, да су биле у соби питао ме је само:“Шта је ту чудно“.
Борко заиста не види ништа чудно у томе:
„Стварно не знам чему толика драма, синоћ сам играо слагалицу на фејсу, оставио неколико коментара на сајту Б92, мало се зезао по нету и легао да спавам. Никакве чарапе нисам дирао, искрено нисам ни видео никаве чарапе, па стога је немогуће да сам их ја убацио у корпу. Нико ми није ни долазио да би могао да их склони. Уосталом, ваљда је нормално да чарапе саме заврше у корпи за веш. Имам 25 година и никад до сада их нисам убацио у корпу, па ми ви реците како су до сада завршавале тамо! „

Популарни постови